(voelbare) aardbeving en lopen!

10 december 2017 - Kathmandu, Nepal

Hello!

Even een kleine update!
Wat ik vorige keer vergeten ben te vertellen is dat ik (samen met Joosje) ook een saree heb gepast van Rama! En aah ik vind de traditionele kleding f-a-n-t-a-s-t-i-s-c-h!
Het is wel een gemier om het aan te krijgen, dus zelfstandig gaat me dat (helaas!) niet lukken, maar het was wel super om dit een keer aan te mogen hebben hihii.

Verder ben ik gips vrij en loop in huis zonder krukken, yessssss! Buiten loop ik nog wel met krukken, maar het herstel verloopt in elk geval soepel. Het gaat me af en toe nog wat te langzaam, maar ook ik heb door dat het eigenlijk al heel goed gaat.

Ennnnn ja hoor ik heb een aardbeving gevoeld. Ik weet dat aardbevingen niet iets zijn waar je enthousiast over moet zijn, maar toen ik vrijdag mijn bed voelde trillen en in de middag de bevestiging kreeg dat het een aardbeving was. Voelde het toch ook wel weer bijzonder dat je dat soort dingen mee maakt. Gelukkig zijn het alleen naschokken en is er geen ernstige schade in het gebied waar het epicentrum was. Vanwege het feit dat de armste gebieden nog niet helemaal hersteld zijn, is de kans dat die gebieden beschadigen bij een naschok erg groot. Dat is wel heel naar om te beseffen..

Verder begin ik maandag alweer aan mijn laatste week op de school! Zo gek hoe snel de tijd is gegaan!
Woensdag ga ik Ludo van het vliegveld halennnnn! Het is heel fijn dat hij, en met kerst ook mijn ouders en zus weer komen en ik al het moois in dit land met hen kan delen!

Ik ga lekker van mijn zonnige zondag genieten!

Veel liefs!