MERRY CHRISTMAS!

25 december 2017 - Kathmandu, Nepal

HO HO HO! MERRY CHRISTMAS EVERYONE!

Ik heb inmiddels mijn laatste officiele stage dag er al op zitten, Ludo is al in Nepal (intussen nu bezig met zijn trekking op PoonHill!) en heb al een paar mooie korte tripjes met Ludo erop zitten! En aaaah wat is het fijn dat Ludo er dan eindelijk is!

Ludo is mee gegaan naar de school op mijn laatste stage dag, om ook te kijken waar ik de afgelopen tijd gewerkt heb! Super lief om te zien hoe enthousiast sommige leerlingen waren dat ze mijn vriendje mochten zien haha.
Verder zijn we lekker een weekendje naar Nagarkot geweest en hebben we het prachtige Bandipur bezocht! Hier zijn we een kei grote grot in geweest, wat super indrukwekkend, maar ook wel pittig was aangezien we allemaal glibberige rotsen op moesten klimmen en langs smalle trappetjes naar beneden en omhoog!
Zaterdag in Bandipur gingen Ludo en ik beiden een andere kant op, ik terug naar Kathmandu en hij naar Pokhara. Dit was wel raar, om dan weer een soort afscheid te nemen en zo vlak voor kerst. Maar hij zit nu wel super gaaf op PoonHill met kerst en ik ga vanmiddag papa, mama en Sanne ophalen!!!

Dit jaar geen kerstboom met kerst, maar wel een kerst maaltijd gemaakt gisteravond voor het gastgezin! Voor de afwisseling, dit keer geen rijst maar een lekkere Nederlandse pot! Broccoli bloemkool stamppot met kaassaus! Gelukkig vond iedereen het heeel lekker en bij Rama viel vooral de hoeveelheid kaas (wat best wel heel erg veel was haha) erg in de smaak! Het was heel gezellig om samen met Rama lekker te koken en ook samen te eten, toch een beetje een kerst gevoel zo!
Adity was niet thuis gisteravond, maar wilde de stamppot wel heeel graag proberen en heeft het dus vanochtend als ontbijt gehad hahaha!

Verder ben ik gisterochtend op tijd mijn bed uit gekomen, om om kwart over 7 te kijken hoe Rama nou precies haar Dal Bhat maakt en het recept op te schrijven! Dat wordt als ik terug ben in Nederland lekker uitproberen!

Ik ga lekker alles pakken voor de komende dagen en dan mijn kerst kadootjes van het vliegveld halen!

Hele fijne feestdagen allemaal en alvast een heel fijn 2018!

1. Kini:
    25 december 2017
    Jij ook fijne dagen en geniet van je familie, liefs Kini